19.3.10

pro şi contra

acu că m am lansat în titlurile cu 2 termeni uniţi de conjuncţie, trebuie să pun ceva la contra.
încă nu e contra contra, că mai stau s ascult, dar de data asta îmi pare rău pentru albumul adoraţilor de la Viţa de Vie. Can we skip to the next one,one?

la Pro e proPro, adică am plecat aiurită de la concertul Jojo Mayer& the Nerve. Încă mi zornăie basu ăla n cap, aşa că...mai tac oleacă.

ps. a fost tare haios aseară, că ne concepeam scrisoarea de anunţ donare tobe, către domnu jojo mayer: " dear mister, sir jojo mayer. we have two drums set that we'd like YOU to have..."...la care clau conchide furtunos " CADO!".
era să mor de râs...


comentariu glumeţ pe facebook

" io cred că dă în ele la nimereală"

am transmis comentariul prietenilor cu care am fost. răspunsuri:

1 - cea care a devorat wikipedia " păi bate de la 2 ani, acu are 47, cred că a nimerit câte ceva"

2- cel care e basist, vezi gluma de mai sus " cred că voia el să şi vândă tobele de fapt"

3- cel care e tobar!!! " aş vrea să le nimeresc şi io aşa, măcar la jumate"

:)))

Niciun comentariu: