22.5.10

"aşa e viaţa mia"

am rămas să mă distrez cu ploaia în bucureşti. probabil din cauza faptului că fac cele mai "inspirate" alegeri, aşa cum am făcut o vieaţă întregă. şi nu, nu mă plâng, dimpotrivă, mă amuz.
a venit inegalabilul, am petrecut o seară faină la piranha, -bucureşteni, mergeţi măcar în vizită acolo, arată excepţional locul- şi am avut norocul să descopăr nişte scări exact în spatele scenei, adăpostite vederii de un mash, aşa c am stat exact deasupra tobarului şi i am urmărit toate mişcările. a fost un moment haios, într o pauză dintre cântece, în care el a auzit aplauze furtunoase din spate. După o treime de secundă de mirare, a întrebat, rămânând cu spatele:
-...tu eşti?
A fost o seară faină, şi cam cu atât m am ales, doar câteva ore. Pentru că ar fi trebuit să plec şi eu azi afară din oraş, la aer verde, şi să stau până luni. Numai că sucitul mi a zis seara că de la Piteşti se întoarce în Bucureşti, unde stă sâmbătă toată ziua, şi mie mi au sclipit nemeritat ochii şi atunci am zis că nu mai plec. aşa că ieri n am tras rău de mine să mă duc la serviciu, am stat în pat dincauzalanişteprobleme mici, bucurându mă pentru azi şi consolându mă să merg la serviciu luni. acum, dimineaţă, când am plecat să iau hrană lui Kiri, a sunat inegalabilul şi sucitul, că şi au făcut cazare la constanţa şi drept pentru care se duc direct acolo, cu o foarte scurtă escală la capitală.
mda, nu mi rămânde decât să notez că aşa fac eu. renunţ la diverse lucruri, pentru ca mai apoi alţii să renunţe la mine. nu mă pot supăra. n am ce să i fac.

Niciun comentariu: