30.5.10

Ce ratare, oameni buni!

Tocmai am ratat primul concert din viaţa mea, şi asta din prea multă dragoste şi aşteptare fremătătoare. Se făcea că mi s-a năzărit mie să-i revăd în concert pe B.U.G. Mafia. Probabil măcinată lent de actuala situaţie socială, am simţit nevoia să-mi fac doza de ţipat cu „Româneşte ( îţi spun, dacă este să compar, ar trebui eliberaţi toţi cei din penitenciar)” şi alte hit-uri de nădejde, înjurat şi revoltat ( şi pormă să plecăm cuminţi acasă, dar mă rog, asta-i altă poveste).
Şi acum, fiţi atenţi la mine, că o s-aveţi de ce râde în următorul an. Mafia în club, „ accesul în locaţie la ora 23.00”. Mă prezint la 23.10, convinsă fiind că o să-nceapă în juma’ de oră, deci să fiu acolo, cholo. Clubul GOL. Întreb la intrare:
-Aici cântă cineva în seara asta?!
- Da, Mafia.
-Păi, şi la ce oră?
-La 2.30 – 3.00
Am pălit. Eram trezită de la 7, şi nici generaţia clubbbing tootsi tootsi nu prea mai sunt io, dacă-nţelegi ce vreau să zic. Doar pasiunea şi iluziile mai sunt mari. Ce fac eu 3 ore? Dacă ştiam de pe la 7 seara, mă duceam, mă culcam şi mă trezeam la 1 şi gata. Dar acum... Gata, pasiunea mea s-a hotărât. Într-o călătorie de noapte cu maşina până la Ploieşti am găsit majoritatea răspunsurilor mele la nervi uriaşi, deprimări sentimentale sau dureri necruţătoare de cap şi aşa mai departe (cunosc pe unul, tot din Bucureşti, care se urca în maşină şi se ducea la Iaşi, deci eu sunt bine, da?). Zis şi făcut. Mă urc în maşină, trag de ea să meargă cu 70, ajung la Ploieşti. Beau, lungindu-mă cât pot, o cafea şi o apă. Plată.
Mă întorc. Tot cătinel, că era abia 2. Ajung la 3 fără 10, îmbulzeală de maşini la club, găsesc un loc, (cu 5 lei) intru. Cumpăr o apă, mă duc la scenă, destul de rar publicul, se dansa, animatoare pe cuburi, interesant fenomenu’, dar pentru mine, doar preţ de 10 minute, în care am încercat să nu mă fâţâi prea mult, să nu transpir. După aceste minute, nu mai rabd şi întreb pe un dansator:
- Şi Mafia când cântă, ştiţi?
Domnul se uită la mine stupefiat şi articulează:
- Au terminat de cântat de 20 de minute! Au venit mai devreme, pe la 2.
...data viitoare dorm în maşină, lângă club.

Niciun comentariu: