29.5.10

guest post adus acasă

Qu’est-ce que vous avez preparez pour aujourd’hui?

Păi, mi-a pregătit mama pacheţel cu un desert felie de lapte, da’ mie mi-e milă şi puţin frică să-l mănânc, că mi s-a părut că-l aud vorbind în frigider. Mai bine mănânc ketchup, că am văzut că te duce direct în Rai, ca pe roşii, când le dădea nenea cu ciocanu’ în cap. Nu ca Tomiţă, la care i-am ars una cu sertaru-n cap, când mi-a scăpat salamul. Sigur, întotdeauna mă spăl pe mâini înainte. N-am nevoie de apă şi săpun, le frec de pereţi şi gata. Hai că închid şi geamurile un pic, să se mai aerisească. De fapt, oricum nu prea-mi venea să mă duc la baie, că sar tot felul de monştri din wc, vorbesc urât şi schelălăie. I-adevărat, mama m-a bătut la cap tot timpul să mă port curat, dar şi ea ar putea să fie mai atentă. Am observat că nu prea-i dă părului ei să bea lapte şi nici nu-l lasă să-şi aleagă el şamponul . Mi-e teamă că nu mai ştie să facă diferenţa între extractul de perlă, floarea de tiare, uleiul de argan, untul de karite şi fibra de caşmir. Şi e atât de simplu, ce naiba! Ar trebui să se mai relaxeze, să mai facă şi ea o ieşeală, cred c-am să-i cumpăr o ciocolată care s-o transporte în Alpi, că e mai ieftină ca avionul. Cu ocazia asta poate mă şi iartă că săptămâna trecută era s-o omor pe sor-mea, că i-am turnat perlele lu’ mamaie în ceai. Poate-mi aduce chiar şi o vacă mov, că la noi la ţară nu avem. Şi chiar dacă nu, tot sunt mai tare ca Doru de la 3, pentru că de fiecare dată puiu’ meu a zburat mai sus.

Niciun comentariu: