6.6.10

viaţa merge înainte...

pentru cei care mai au viaţă n ei, că nu le a furat o nimeni.
şi pentru ca să nu mai fac "doar lucruri ieşite din comun", cum mi s a atras atenţia de către un înţelept şi vrednic reprezentant al familiei, azi m am sculat la 7 şi m am dus la piaţă. sigur, prntru mine, până n sfânta zi de azi, acesta este un lucru absolut ieşit din comun. dar pentru alţii e normal, aşa cum merg eu la concerte, so if that makes them happy...
oricum, m am întors încântată. schimbi o vorbă cu nişte oameni necunoscuţi, ai o dată în plus ocazia să fii politicos faţă de bătrânici, şi te întorci cu salată, roşii, castraveţi, ardei gras, ceapă, usturoi, ridichii, cartofi noi, ardei iute, morcov, păstârnac, mărar(mult mărar!), pătrunjel,cireşe şi căpşuni proaspete şi chiar 10 lei în buzunar, rest, lucru de la care ţi ai fi putut lua adio, dacă erai la supermarket. Rest de la cât, asta nu vă mai zic.
Acum, după o oră, scriu cu mâinile mirosind a ţelină şi păstârnca, în timp cea drăguţa supă falsă e pe foc, şi sew pregăteşte varza.

şi cândva cumva o să mi dispară şi piatra de pe inimă. nu ştim când, încă.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Fiecare are piatra lui pe inima.E mai rau la rinichi sau la ficat,totusi :)