16.7.10

disparate

mi a fost milă să postez ceva după povestea mea, am lăsat o vreme să respire.încă mă simt ca şi cum aş avea un lampadar înăuntru, ceva care mă luminează şi mă face să păşesc uşor şi fericită. sunt ana lightbody, fără talent de chasing cars.

mi a venit o chestie, ştiu că e cumplit de ostentativă, dar nu mă pot abţine şi aia e. cred că sunt mediocră în toate, dar ştiu să trăiesc în mod strălucit. răsfoiesc câteodată tristă, de multe ori distrată, de vreo trei ori amuzată şi EXACT acum cu o referinţă din bug,( cu cine am fumat, cu cine ne am bătut...) toate paginile ierbarului personal şi mă stric. ori de râs, ori de jenă, ori de plâns, ori de păreri de rău. sau sar în sus de o bucurie care învie, se umflă ca o gonflabilă şi mi aduce în nas şi n ochi exact aceeaşi imagine, exact aceeaşi trăire, fix acelaşi gust şi entuziasm ca atunci. dar mă stric, nimic nu mă lasă indiferentă. asta e bine pentru lungile nopţi ale iernii mele viitoare.

ăăăă, sunt obosită. restul mâine

Niciun comentariu: