10.8.10

maţele-ncurcatele

orice om, chiar în pragul falimentului, care vede cum arată conversii mei verzi în poza de mai jos, ar cumpăra înc o pereche. familia mea are acum 2 perechi, a doua e gri. îi aşez să doarmă unii lângă alţii, poate poate, deşi verdea e răpănoasă şi mai de la ţară, s au văzut mulţi seniori care au abuzat de ţărăncuţe, sper ca moştenitorii să aibă aceeaşi culoare (între ei).

în rest, toate s bune, în afară de ieri când, dragă jurnalule ţinut de un om fără preocupări şi ambiţii care se exhibă pe net, cred c am avut o cădere de Magne sau de B sau de 6. Brusc am redevenit răţuşca cea urâtă, grasă, neinteresantă şi de necultivat unless you re a very bored person. Poate că n Cenuşăreasa era miezul nopţii, la mine abia ce trecuse de miezul zilei, mă rog, bine nu mi a picat, ci ba chiar greu.
Aşa că m am culcat devreme, încercând să uit de şobolan (another story for who knows when) şi apărându mă de lumina lămpii cu o pernă pusă direct în cap. la miezul nopţii mele nişte disperaţi au început să claxoneze de parcă câştigase Steaua Campionatul Mondial 2010,(exact!!!) aşa că m au trezit şi m am postat cu ouă care puţeau pe balcon, în aşteptare. din păcate, nu au luat o pe sub geam, am rămas neconsolată.
Mărturisesc cu ruşine că vraja maimuţei se duce. Să mi recitesc amintirile şi ştiu că voi înfrânge.
We are golden

Niciun comentariu: