29.8.10

şi ţie

care ţi ai lăsat maşina cât să trebuiască să mă chinui eu în viraj, să pot să intru pe alee. politeţea mea perplexă l a luat cu " nu credeţi să sunteţi cam obraznic?", el mi a răspuns cu " da' ce, nu te las io să treci?".

care te târai pe trecerea de pietoni şi mi ai zis mie c am trecut pe galben, şi cu înjurătură. n am trecut pe galben!

care m ai întrebat dacă aia i javra mea şi m ai somat să strâng un rahat pe care nu l făcuse ea.

care te ai umflat în piept că porţi uniformă de body guard la o barieră de spital. care ţi ai umflat obrajii, căci cum adică vreau să intru în curte cu maşina la ora aia, 21.18. pe tine chiar te aş fi bătut.

care m ai anunţat mestecând seminţe şi scuipând în mână coji că la 10 minute după ce i ai aprins lumânarea, gata, ptu, s a şi prăpădit. probabil varianta oficială.

2 degete ş un cozoroc de cowboy, dispăreţi din jurul meu.

Niciun comentariu: