12.10.10

cum stăm?

ce mi doream pe 2010:

"Ca să nu mai am probleme la anu', în sensul că habar n am ce mi am dorit, în afară de pomelnicul despre sănătatea mea şi alor mei şi a încă vreo 2000 de persoane plus întreg Mapamondul, iaca pun aici:
- îmi doresc să fiu în stare să bat la tobe cu o formaţie. fără creaţie, măcar tuf taf fără să i încurc pe ăilalţi ar fi ok. sunt foarte specifică, după cum se vede, orice dă 2010 peste, e bine primit.
-îmi doresc să n am probleme financiare.
- şi, atenţie, 2010, că NU îmi mai doresc nici un suflet pereche, că basmele s au îngrămădit demult într un singur loc din care ar fi bine să nu mai iasă, că numa' la prostii duc. Ok? Ok.
"


acum suntem în octombrie şi, evident, habar n am ce naiba o să fie până în ianuarie 2011,(şi, mai ales, dacă o să mai fie ceva?!) dar lucrurile stau aşa:

- cred că, dacă firea mea incredibil de " târşăloasă" (oribil cuvânt, dar nu vine altul!) nu şi ar spune cuvântul, aş putea să bat tuf taf pentru o formaţie. totuşi, lipsa de studiu din ultimul timp (like vreo 2 hai 3 luni!!!) şi firea mea (tot aia) hotărăsc că nu, această dorinţă ntz.

- am probleme financiare. mari.

-mda. păi când nu ţi doreşti se întâmplă, dacă nu chiar aşa, atunci întrucâtva. dar nu prea mult.

oricum, per total, aş fi varză, dar nu mă simt aşa.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Mai toţi oamenii cer mai mult de la "anul viitor" şi aproape nimeni nu face o listă cu ce a primit anul acesta (care deja este un "an viitor" trecut :)) ) şi ar vrea să îl păstreze.

Ana spunea...

ba eu fac...ca dovada, ultima fraza:)