5.2.11

situations

mă amuză grozav - şi mă indispune, într o măsură mult mai mică, dar totuşi - faptul că exită astăzi un cerc în care nu exist. e plin de oameni care mă cunosc, unii îmi sunt chiar prieteni şi totuşi, într un anumit cerc din viaţa asta simpatică, ei îmi neagă existenţa mai uşor sau mai greu, mai cu graţie sau cu poticneli... dar totuşi mă şterg. O fi greu să ştergi cu radiera nevoii de a proteja o persoană? O fi greu să te supui măsurii tacite de a extermina existenţa cuiva?
Mă gândesc, tot amuzată, dar şi cu o oarecare ciudă, că unul chiar capătă totul, iar celălalt, iată, nici măcar nu există de fapt. I am vanished. Mă duc să mă bag într un cerc în care mi simt respiraţia. Ta-ta

Un comentariu:

MeSSeR spunea...

Ceva se-ntîmplă cu tastatura ta... Sau ai început să dai și-n ea cu bețele(?)