2.7.12

la 9 luni...

Tudor a trecut deja peste prima bolicică serioasă. A avut 3 zile de coşmar, cu o febră mare şi o mamă disperată. Amândurora ne-au fost zguduiţi nervii de fiecare împachetare, fiecare doză de medicament şi fiecare aspirare de muci. După aceste 3 zile, Tudor ar fi fugit de mine dacă n-aveam ţâţe...şi dacă ar fi putut. În fine, am bifat roseola sau rubeola (am decis să nu-i fac analize de sânge doar ca să aflu exact) şi un puişor de otită. Vă doresc sincer să nu...

Acum se ridică în pătuţ într-o secundă. Se ţine bine şi păşeşte, face aşa, tremurător, cam o lungime şi o lăţime de pat. Nu pune mâinile în ordinea firească, aşa că se trezeşte uneori cu braţele încârligate, neştiind ce să mai facă. I se albesc degetele de strânsoare:)
A învăţat şi să cadă în pat, nu se mai pocneşte ca un pepene de saltea, ci se lasă cu uşurelul, când îl interesează vreo jucărie de la orizontală.
PARE să treacă altfel peste momentele de singurătate din pătuţ. În decursul lunii care a trecut plângea aproape numai când mă gândeam să plec de lângă el. De vreo două zile se joacă singur chiar şi 20-30 de minute, fără să-mi simtă lipsa.
Când e pe jos, se târăşte cu acelaşi entuziasm. Se ridică perfect şi repede în funduleţ de la orizontală, iar apoi se pune pe burtă. De vreo două săptămâni, face şi inversul. Adică din burtă se pune înapoi în funduleţ, ceea ce mie, sinceră să fiu, mi se pare o maaaaare chestie. Din pe burtă vine de-a buşilea apoi din de-a buşilea se împinge uşurel înapoi până ajunge în funduleţ, fără să se dezechilibreze şi să cadă oe spate. Nu e mare chestia?

Are 4 dinţi, doi, cei de jos, mici ca nişte căţei, iar cei de sus dimpotrivă, mari şi lopătaţi şi cu strungăreaţă - aşa pare. Şi-i mai macină uneori, unii de alţii, chestie care nu-mi prea place, dar nu ştiu ce să fac.
Şi de două zile îi tare gura-n săbii, vorbeşte tot timpul. Mamamama şi babababa plus nenumărate expresii vocale, e ocupat, ce mai.
Are un zâmbet şi un cârâit foarte seducătoare, când mă uit la el şi-i zâmbesc.
Creşte dragul de el şi dragul meu drag.

Niciun comentariu: