14.6.13

Cum vei fi tu...

Am citit (cu acest titlu) o postare a Marei W si m a emoţionat,  aşa că am preluat ideea, ca pe o leapşă.
Aşadar, mă uit zilnic la tine şi mă întreb: cum vei fi tu?
Apoi încerc să răspund la o întrebare sensibil diferită, deşi grafic nu sunt multe diferenţe: cum sper eu că vei fi tu?

Sper c o să ţi placă rock-ul, aşa n o să avem certuri mari, măcar într un domeniu. Sunt destul de relaxată, includ la capitolul rock şi Marillion, şi Sting, şi Eric Clapton. Aş prefera să nu urci peste Slayer. Dacă se poate. Dacă observ că urcă acul, I will work my ass out, să ai camera ta. Să behăi acolo.

Sper să fii bun. Sper ca la tine proverbul "cămaşa e mai aproape decât haina" să fie atât de rar aplicat, încât să l şi uiţi la un moment dat. Desigur, nu în situaţii de viaţă şi...viaţă. Atunci sper să intre în joc cu putere instinctul de supravieţuire.

Sper să ai instincte bune, pe care să înveţi să le asculţi şi să le urmezi. Dar să nu ţi fie ruşine să recunoşti când ai greşit şi să ţi recunoşti greşeala.

Spre să ţi placă tot ce e frumos în viaţă, să ştii să jonglezi cu eleganţă printre excese, să ştii să nu sari calul şi, dacă ai făcut o totuşi, să te repliezi rapid.

Sper să mi zici cu drag " sărut mâna".
Sper să acorzi ajutorul tău, în orice fel, oricui ţi l cere. Sper să nu ţi pară niciodată rău pentru asta.

Sper să fii o persoană vioaie, sclipitoare, glumeaţă şi binevoitoare. Sper să fii un bărbat politicos în orice situaţie. Sper să te comporţi cât vei putea tu (de liniştit pune capul pe pernă seara) de frumos cu toate femeile din viaţa ta.

Sper să guşti o glumă bună.

Sper să fii un tip liber, relaxat, care nu pune preţ pe calificative, medii şi poziţie socială, dar suficient de deştept cât să ţină cont de faptul că alţii pun preţ pe asta. Sper să înveţi ca să fii deştept şi să fii deştept ca să poţi învăţa. Şi, la o adică, să ai tăria şi puterea să te lupţi, inclusiv cu mine, pentru visul tău. Sper să ai un vis:)

Sper să poţi face tot ce te taie capul, fără ca mai apoi să te doară capul. Dacă o fi posibil, eu pentru tine asta sper.
Sper să ţi dai seama că viaţa însăşi e o fericire. Că fiecare clipă merită trăită. Să nu te superi niciodată păe viaţa ta.
Mai sper să te pot ajuta măcar la creşterea unui nepot.
te pup,
mama

Niciun comentariu: