17.2.07

Ana şi ardoarea,adică eu, nu cartea...

acest text este scris astăzi...nu i aşa că seamănă cu cel de acum 2 ani, doar că e şi mai sec ? Fuck.

Ce brambureală de program e în viaţa mea, şi mă mai mir că ea, întreagă, e o brambureală. Hei, voi, cei ce munciţi de la 9 la 5, de luni până vineri, fericiţilor!
Aveţi un ritm, o rigoare, o explicaţie pentru restul zilei, care vă rămâne, desfăcut, la dispoziţie. Eu nu ştiu niciodată cum îl pierd, iar weekendul meu s a subţiat până la a însemna « vineri seara », pentru că sâmbăta muncesc jumătatea de zi dinspre seară, până la 12, când chefuielile, întâlnirile şi trăsnăile voastre se ţin lanţ. Iar, mai nou, duminica, atunci când voi vă refaceţi, o să zac din nou în faţa calculatorului, frecând imagini. Între toţi aceşti munţi de lucru se mai întâmplă chestii mici şi nesimnificative, cum ar fi ziua lu’ frati miu ăl mic ,(mâine la prânz, mulţumesc) nişte ochi căprui, un şniţel şi un pahar de carcalete la Cătălin.
Tot ce fac este să muncesc pentru nişte bani, care mi asigură genul ăsta de experienţe la repezeală, o zi la Munchen, două la Budapesta, cât costă cadoul, ok, ia i l, aruncat cu bani în mese de la restaurant, marţea şi joia la băruleţ, fix, mobil, dolce, internet (mda, cred că viaţa mea personală e aici, pe internet). Nu mai am timp şi bucurie să cutreier magazinele în căutarea unei fuste care să vină bine pe fundul meu mare, mai mult de jumătate de oră n am petrecut nicăieri decât într o librărie afumată din cartier, de unde am ales cu greutate două cărţi pe care am dat jumătate din banii pe care i aveam la mine. Pentru că trebuie să dau banii pe ceva !!!Sunt aşa fumată, că nici la concerte nu prea mai am chef să merg, iar Liviu, cu veşnica lui atitudine rezervată, a ajuns încet încet cel mai confortabil prieten al meu. Unde mi e ardoarea ? Ce am făcut cu ea ? Este sâmbătă, ora 13:43, am dormit până la 12 şi pentru mine ar putea fi acum şi ora 9 şi ora 19:30. Important e să nu fie ora 20:00 şi să nu fi ajuns în Pipera, la filmare. Căci la ora 20:00 începe... Megastar. Un program de care pe voi, fericiţilor care munciţi între 9 şi 5, de luni până vineri, şi sunteţi atât de întregi la cap încât vă veţi afla, la ora aia, fie la o petrecere, fie pe o pârtie, fie într un bar, fie la un film, vă doare în cur, nu i aşa ? Acolo s a dus ardoarea mea.


Niciun comentariu: