4.2.07

Saturday Night Small Fever

subtitlu - prietenii mei

Pe la 6, când eşti la servici şi te sună Amalia, ştii că urmează vreo chermeză şi te bucuri în mai multe feluri. Fac nişte spaghete, zice simplu, deci e petrecere clar. Mai târziu, pe la 8, o suni s o ntrebi ce s aduci. Adu-ţi de băut, că mâncare este. În faţa casei, te întâlneşti cu miki şi observi, ca la conspiratori, că şi ea cară o pungă. cola, ice tea şi încă ceva. Tu ai venit cu 2 apă minerală pentru tine şi un vin pentru ei. Te ai hotărât să nu mai bei. Deocamdată nu ţi a reuşit nici aseară, dar cine naiba începe să nu mai bea de sâmbăta seara.
Vine şi bogdan, un tip cam nesuferit, cu un vin franţuzesc rose, într-o sticlă, strâmbă, pe care nu mai conteneşte s o laude, s o puneţi în vitrină, ce vitrină, mă ?
Vine şi alecu, cu bere pentru el o bea pe toată până se termină pokerul.
E şi Cămiloaie, mă rog, sorin, căruia i se zice aşa fiindcă e foarte înalt şi şi a găsit pe una tot înaltă, (deci ei sunt generic, cămiloaiele) cu care a făcut o fată, care va fi probabil tot aşa. Ăsta e haios tare, când începe să sune telefonul în surdină, zice că e nevastă sa şi că n o bagă în seamă. Telefonu începe să sune gradual mai tare şi atunci sorin conchide, simplu, acu' nu mai pot să n o bag în seamă.
E şi Remus, care renovează în casă şi are mutra aia de învins pe care o are toată lumea când are de a face cu meseriaşi. Noroc că are meseriaşi neserioşi, ( ce clişeu!) iar el e un tip isteţ, învaţă de la ei şi pe urmă face singur.
Apare şi Radu, sucit, obosit, ca mai mereu, de când a dat de muncă. E inginer şi coordonează şantiere mari. Bea câteva cola şi nişte vin, chibiţează pe la poker şi se cară acasă, să se joace pe calculator, deşi iniţial avea chef de o plimbare, că ningea frumos.
vifor e, ca de obicei, sufletul adunării. Se agită, dansează. pe Kraftwerk! Amestecă băuturile şi mă anunţă că trebuie să dorm la ei, să facem şou. Ţipă la mine să nu mai arunc cu săgeţile la darts, că i sparg uşile. Ne povesteşte de prima lui escapadă romantică, în clasa a VII-a, în urma căreia (deşi neconsumată) a ajuns la Miliţie. Bogdan ne povesteşte şi el cum l-a prins taică-su cu prima fată, pe care de fapt a dat o afară pe scara de serviciu, aproape dezbrăcată, în ciorapi şi bluzişoară,iar când aia n a mai rezistat de frig, a ciocănit la uşă şi i a zis senin tatălui uimit: am venit să l întreb pe bogdan dacă mai vine la cenaclu !
miki conchide c am fost ca la o petrecere arăbească. noi fetele cuminţi în bucătărie, băieţii la poker. vifor nu renunţă la ideea de a face show cu mine şi amalia, (jumătatea lui perfectă, chiar dacă haios mai înaltă, cu vreun cap jumate)
aşa că miki şo bogdan pleacă la culcare.
la ora 2, viforul obosit de atâta agitaţie, adoarme cu speedy şi saşa în braţe, lăsându ne fără show ul cel promis.
eu rămân cu amalia în bucătărie şi vorbim câte în lună şi în stele cum, periculos, ni se întâmplă mereu. Ultima oară am stat pînă la 9 dimineaţa, aveam cearcăne cât casa, când s a trezit viforu, proaspăt, care ne a luat la plesneală, nu ne a scos din distruse vreo juma de oră. Acum am încheiat onorabil, pe la 6:30, unde mai pui că m am făcut şi cu o pereche mişto de pantaloni de trening pe care mi i a dat amalia mie, că mi au plăcut. În poala lor stă laptopul de la care vă transmit acum. cum era aia cu ploaie şi vânt, am cei mai buni prieteni de pe pământ ? :)

Niciun comentariu: