13.2.08

Ploaie de vară

Tot timpul mi am dorit să te apăs. Să las un semn, o urmă pe tine, un ceva care să arate că eu şi nimeni alta mai importantă decât mine AM trecut pe aici. Am inventat cuvinte şi ocupaţii care nu se întâlneau cu vârsta şi importanţa ta, am încercat gesturi reprobabile, am fost provocatoare, am scris rânduri pentru care mi aş fi muşcat mâinile mai târziu, dacă nu le aş fi dat send. Am plâns mai scurt decât ploile de vară şi am încercat să mi te apropii geografic şi istoric, uneori mai mult decât anatomic.
Am desfăcut sticle, am ascultat muzici, am văzut filme, mi am dorit să fiu mai deşteaptă şi mai îngăduitoare, am învăţat figuri din clipuri, mi am croit haine şi păreri deloc analizabile în context verbal. M am vrut interesantă, plăcută, curtenitoare şi împăciuitoare, serviabilă şi atrăgătoare, înţeleaptă şi cu apetit. Am băut, am umblat, am fumat, am condus, am ocolit, am adăugat, am scăzut, m am legănat în mine însămi ca de o durere necunoscută, ceva între penibil şi înalt. M am pierdut cu firea, m am îmbătat, am dansat, am sărit, am stat cuminte şi mai presus de toate aştept. Şi mă uit la mine ca la bătrânele broaşte din atlasuri şi nu mi vine să cred că mai aştept.

pe repeat e david coverdale - wherever you may go - haimailăsaţi l naibiidetitluşiartistobsesivşiconcentraţi văpeatmosferă

Niciun comentariu: