16.7.08

i-auzi...

" -Yuki, ascultă-mă bine, tu suferi de complexul Electrei.
Stăteam cu toţii adunaţi în jurul măsuţei din barul aglomerat. Coapsele noastre se atingeau.
- Pe bune? Ce te face să crezi asta, Profesore? m-am alintat eu, bosumflată.
Ceilalţi studenţi se îmbătaseră deja şi ţipau unul la altul.
- N-ai încredere în bărbaţi, corect? Şi totuşi, când un bărbat încearcă să se apropie de tine, ţi-e teamă ca nu cumva să nu te placă, aşa că te străduieşti să aranjezi o întâlnire cu el. Am dreptate?
Am negat, însă observaţia lui îşi atinsese ţinta. Niciodată nu m-am descurcat prea bine cu băieţii. N-am ştiut cum se păstrează distanţa. Când un tip se dădea la mine, nu-l puteam refuza. Mai mereu sfârşeam prin a face sex cu el. Şi, mai târziu, inutil să adaug, regretam nespus faptele mele.
Singurele clipe când mă relaxam erau în timpul raportului sexual. Imediat ce contactul fizic dispărea, mă cuprindea din nou neliniştea. Tânjeam după o prezenţă puternică, după cineva care să mă protejeze. De aceea nu mă satisfăceau băieţii de vârsta mea - îmbrăţişarea lor mi se părea superficială, de conjunctură. Erau nişte egoişti clasa întâi şi nu mă simţeam niciodată iubită, decât atunci când mă culcam cu ei. Mă părăseau lăsându-mi sentimentele...înfometate. Nici unul dintre cei cu care am ieşit nu mi se părea potrivit pentru mine. Erau găunoşi, de la primul la ultimul. Într-un târziu, am obosit să tot caut bărbatul ideal, aşa că m-am mulţumit doar cu partidele de sex. Când mă copleşea tristeţea, agăţam câte un tip, i-o trăgeam şi cu asta basta. Fără întrebări, fără obligaţii. Toţi băieţii pe care i-am cunoscut m-au întrebat:" Ce naiba e în capul ăla al tău?" Nu le răspundeam, pentru că nici eu nu ştiam răspunsul.
În schimb, voiam să aflu cum de m-a ghicit axcest bărbat mai în vârstă, profesorul meu. Îmi doream să-mi descrie cu vorbele lui ce reprezenta pentru el "Yuki Asakura". Aşa că tânjeam să mă observe, să mă iubească. Năzuiam să fiu definită şi educată de o figură autoritară.


randy taguchi - vertij- quality books- trad monica şerban

Niciun comentariu: