27.7.08

La joacă prin horoscop

23 Ian 1974 Anul Tigrului Lemn
11 Feb 1975 Anul Iepurelui Lemn

M am născut Săgetător şi nici că pot fi mai mândră de chestia asta, deşi n am nici un merit în ea. În afară de două trei cuvinte mai grave, cum ar veni " intoleranţă" şi "posesivitate", dar ambele în cazul trist în care "iubeşte cu adevărat" (ha!) , peste care oricum trec cu o fluturare superficială de pleoape, n am cum să fiu mai frumoasă, mai deşteaptă, mai devreme acasă...nici măcar niţel arogantă nu mă deranjează c aş fi, cică "numai până îl cunoşti".
La un moment dat, am aflat că am ascendent în Fecioară, ceea ce am găsit că i magic. Întotdeauna m a fascinat puterea de analiză, ordonarea şi micul conservatorism al Fecioarelor, de la care am respins doar uşoara atracţie spre leneveală şi nemişcare.

Îmi plăcea să spun, acum câţia va ani, că eu şi miki (prietena mea de când aveam vreo 16-17 ani) suntem doi oameni perfecţi. Eu Săgetător cu Fecioară, ea Fecioară cu Săgetător.
M am jucat prin horoscop. M am îndrăgostit din datorie de zodiile de foc, Leu şi mai ales Berbec, dar am avut noroc şi am fugit repede de lângă cei cu care împart zodia, pe sistemul "respect şi sunt solidară cu tine, dar las' că ştiu şi eu de care mi eşti". În schimb, spuneam, am adorat constant Berbecii, bărbaţi sau femei, tineri sau vârstnici, pe scenă sau civili, în pat sau pe bancă. Când mă gândesc la cei 2 Lei, câteodată glumesc şi schimb prepoziţie, făcându i de 2 Lei. Până de curând au fost oamenii care m au chinuit cu tenacitate ani de zile, fără să mă iubească vreo secundă.
Am avut discuţii ceremonioase şi dulci cu o Balanţă şi cele mai reuşite şi înfocate partide de tenis bineînţeles, cu 2 Capricorni. Am fost sterilă şi plictisită cu Gemenii, dar de unul parcă tot m am îndrăgostit vreo lună.
Pierderea capului după cineva este, cred, o caracteristică a firii noastre joviale şi extroverte, care nu mai ştie în ce prostii să se bage mai cu spor. Cu toate astea, m au lăsat rece cu succes nativi din Vărsător şi Peşti, în vreme ce am alergat cu arcul scos după 2 Tauri care au fugit mâncând pământul. Am trăit năzuros alături de o Fewcioară, ale cărei vorbe în doi peri îmi stricau tenul blond, umplându l de ridurile gândirii. Singurul interzis, cartonaş roşu, STOP şi dă înapoi cu viteza vântului, a fost la Scorpioni. Ţin minte că n seara aceea de la 17 ani, după ce am luat palma aia care purta în ea toată greutatea plajei, m am cules de pe jos şi am întrebat senină: auzi, dar tu ce zodie eşti? Mda, deci never ever, gândeam, numărându mi măselele cu care ai mei au fost drăguţi să mă înzestreze.
Prostiile zic să nu te încurci cu vecinii de zodie. N o fi aşa, dar eu Scorpionilor nu le am mai dat niciodată vreo şansă cât de mică. În schimb, de vreo nişte luni teoretic, iar în 2 se face o lună, practic, dacă voi mai ajunge să aniversez o lună de chin, mi s a dus capul învârtindu se după un Capricorn încăpăţânat. Dacă nu mi ar venit tot timpul să râd de mine, aş boci, dacă nu m aş bănui de chinul celui nesatisfăcut, aş suferi groaznic, dacă nu m aş suspecta de nervii vânătorului, mi aş schimba adresa şi numărul de telefon, dacă n aş fi mândră că toată această poveste mă inspiră şi mă face mai puternică, aş muri.
Unde mai pui că, în ciuda, informaţiilor greşite pe care le ai, eşti un pui de tigru de lemn, ca şi mine. Acu' imaginaţi vă voi doi tigri urlând unul la altul, de pe o policioară unde au fost puşi de frumuseţe, de către Stăpânul Zodiacului.
Îmi vine să mor de râs. Capricorn, anyone? Could use some help to clear my worried mind, că mă omoară horoscpu', tati.
Mă duc la film, ce mai.

Ps 29 iulie - Nu mai ajung la luna aceea. Îngustimea Capricornului nu lasă nici o portiţă deschisă. Vorba aceea prostească, noi să fim sănătoşi!

7 comentarii:

Alhambra spunea...

nashpa cu capricornii....mama -capricorn, sotul - capricorn, nasa fetelor mele - capricorn, si-s cele mai de tortura relatii ale mele :))....hmmmm....io? ce intrebare....berbec, multumesc, bine !

Ana spunea...

mama şi naşa, hai... dar see huyband de ce ti"lai luat" asa?

stiu ca esti Berbec, de 1000 de ani.Nus daca ce sunt eu stiai tu.

Ana spunea...

zee huzband era in cap, dar prea dimineata in degete...

Alhambra spunea...

asa s-a-ntamplat....karma, frate ! :)) a, sa nu uit, primul meu iubit - capricorn :)) cred ca-s totusi niste relatii provocatoare, si berbecilor le plac provocarile (imi caut scuze ....de vina e cred, totusi, ascendentul in rac !?! iti dai seama ce combinatie tulburatoare)
- conteaza mult in ce zodie e ascendentul...ca si ala-ti face figuri....nu vrei sa-ti fac horoscopu`, mama? :D

Ana spunea...

crezi ca n am auzit destul ca sunt prea "muiere", "egoista", "la fel ca toate femeile", si asa mai departe?:D
bine, fa mi l.

Unknown spunea...

ce ascendenti aveau leii, daca imi permiti sa te agit?

Ana spunea...

Buna, Codrin. Nu ma (mai) agit, dar nu stiu... N am ajuns pana acolo cu tainele cunoasterii celor 2 Lei. In plus, nu acordam si nici acum nu acord atata importanta zodiilor, de fapt. Dar era un Capricorn care m a scos de pe foaie nitelus.