25.8.08

Cadouaşe

Sunt foarte încântată de "foloasele" pe care le-am tras de pe urma vacanţei pe care frati-miu a petrecut-o la Paris. Cu alte cuvinte, am primit cadouuuri!!!

Am primit un "Essentials" - Leonard Cohen, 2 cd-uri, încă de aseară am pus unul în cd player-ul de la maşină. Azi spre serviciu am avut o senzaţie dulce şi stranie, ascultându-l. În Bucureştiul topit de călduri, returnat în noi forme isterice, în maşina mea era o insulă de calm.

Am primit - asta a fost vara lor, a portofelelor!- un portofel mic de piele, de mărunt, din piele, în formă conică, cu 2 sori zâmbind pe fiecare parte. O frumuseţe, mi-am mutat rapid tot măruntul de pe unde îl aveam şi îl contemplu încântată de câte ori scot tot din geantă ca să găsesc ceva (aproximativ 4 x pe zi!!!).

Am mai primit o adevărată desfătare venită la flacon! Un gel de duş de ceai verde, produs de Yves Rocher. Azi dimineaţă mi l-am tras pe corp şi am simţit cum umple baia de aromă. Cred că e şi aromatherapy, că prea mi-a dat o stare de beatitudine, aşa încât, când m-am uitat în oglindă mi s-a părut că am o piele de zeiţă. Ha!

De la tata (văzut de mama!) am primit o pernă pentru laptop, de la Ikea, pe care o recomand tuturor posesorilor de laptop care îl ţin în poală. În partea de sus e ca o tăblie de plastic, care ţine laptopul drept - adică îi asigură o suprafaţă regulată. Ce ajunge pe picioare este o pernă umplută cu grăunţe. Toată chestiunea are formă de semicerc (mă scuzaţi, e reniformă, ştie maică-mea nişte cuvinte...) cu diametrul sau lungimea de cam 60 cm. O adevărată cucerire a ştiinţei, ce mai.

Plutesc de bucuria răsfăţării, aş vrea să primesc cadouri care-mi plac, în fiecare zi. Anyone? :D

4 comentarii:

Mihai spunea...

ti-am preluat ideea si am scris despre cadourile pe care mi le-am facut singur la Paris:)

Zu spunea...

Aaaaaaaaaaa, am si eu perna de laptop, e tare buna :-)

Ana spunea...

'mneata, zu, ar trebui s o lasi mai usor cu laptopul de pe picioare, cu perna sau fara!!!

Zu spunea...

:-)) sunt cuminte: nu mai folosesc laptopul decat pe birou si nici macar nu mai tin telefonul atarnat de gat, ca statea pe burta...