10.8.08

disparate de Cluj

Mi a plăcut oraşul Cluj şi mi a plăcut dintotdeauna. Sunt obosită, că abia am ajuns, aşa că o să scriu cu liniuţe acum highlight-urile acestei călătorii.

-abia ajunse, am parcat maşina în parcarea de lângă statuia lui Matthias Corvin şi când să ne dăm jos din maşină deja era lângă noi un domn cu un tichet de parcare, fluturându l. "Eu am plătit până la ora 5, dar plec acum...Dacă îl doriţi...". Am fost impresionată de amabilitatea lui, dar şi de a celorlaltor clujeni, care ne au explicat, ne au îndrumat şi aproape că ne au condus spre locurile unde nu ştiam cum să ajungem.
-La statuia lui Mihai Viteazul erau coroane proaspete de flori. Cu câteva zile înainte se împliniseră 407 ani (pilan says)de la moartea sa. M a amuzat una pe care scria " Asociaţia refugiaţilor(!) din Cluj Napoca, Slavă eroului Mihai Viteazul".
-un prieten ne a tratat cu o seară la un club de strip tease din oraş. De cum ne am aşezat pe canapele,a venit chelneriţa şi ne a zis, serioasă, că nu este decât o singură fată, că celelalte sunt în concediu... Şi m am gândit, oare asta o să danseze şi o să se dezbrace de 3 x??? Ei bine, aşa a făcut!!! Şi s a îmbrăcat cu aceleaşi haine!!!
-Era un magazin de încălţăminte pe lângă acea statuie a lui Mihai. Sloganul lui l a văzut Mişa. " Aici îţi găseşti perechea!". Îmi venea să intru şi să răscolesc perechile şi să întreb:" Unde eeeeeşti? Unde te ai ascuns?"

Cu ocazia acestei excursii am descoperit cu ajutorul Mişei că toţi băieţii care mi au plăcut mie îşi sărbătoresc ziua de naştere în aceeaşi zi a săptămânii. Trei din ei o au mereu în aceeaşi zi, al patrulea şi cel mai proaspăt este născut înainte de ultima zi din februarie şi, deci, o dată la 4 ani rămâne cu o zi în urmă. Anul acesta ziua este MARŢI.

Niciun comentariu: