28.11.08

interesante

Povesteam unui prieten foarte încântată cum cineva mi a zis că sunt o persoană de care e sigur că l ar iubi dezinteresat. Prietenul a replicat, sec:

- Da' ce, cumva are bani?

M am tăvălit de râs atunci, că mi a venit bine. Dar azi m am uitat, totuşi, pe definiţia cuvântului dezinteresat.Nu mai e vorba de bani, evident, dar mă chinuie o întrebare: iubire dezinteresată nu e cumva pleonasm?

Ironia face că,totuşi, acelaşi cineva mi a spus acum câteva luni că nu s ar baza pe mine într o împrejurare grea, dezvoltând anume că nu mă vede în stare să am grijă de altcineva în afară de mine. Interesant este că, la câteva luni de sentimente roditoare, m am transformat în ochii săi din cineva egoist în cineva dezinteresat. Dar eu aş vrea, dacă aş şi putea, să mă transform în cineva total dezinteresat. de el.

Niciun comentariu: