14.11.08

sărbătoresc

venirea lui tom tailor sub formă de magazin în bucureşti- e drept că eu am aflat,probabil, ultima de el, fiindcă azi mi trăsnit mie prin cap să mai încerc o dată sămi iau jeanşi. thanks o tom tailor am reuşit. e drept că nu s groşi, dar măcar îmi vin pe toate alea şi nici măcar nu trebuie să i scurtez!!! oare vor continua să aducă şi 32-ul meu sau, dacă nu vând, o să renunţe? Sper, sper că nu.

am reuşit să mai văd şi eu centrul oraşului. clipa de nebunie care m a împins să mi iau după amiaza asta liberă (o s o plătesc destul de scump mâine, dar ce mai contează, când îţi faci o bucurie?) m a dus prin librării şi pe stăzi pe care, când nu eram blocată în pipera, le vedeam zilnic, de două ori. Datorită cronicii lucieiT m am dus să iau Zilele Regelui a lui Filip Florian. La Dalles n o aveau ( de altfel am observat că nr. de titluri de pe rafturi s a subţiat simţitor în ultima perioadă) iar la Kilipirim nu puteai plăti cu cardul. M am bucurat să pot găsi la Eminescu cartea. Recunosc că, din lipsă de timp + prieten cu chef n am avut timp să studiez oferta. Dar, ce bine, există acolo o doamnă la care te duci şi o rogi şi îţi găseşte în 2 timpi şi 3 mişcări titlul cerut. Pentru mine, o zăpăcită grăbită şi ameţită (culori, titluri, formate, înghesuială!!!) prin excelenţă, un om care ştie dacă şi unde are cărţile care ţi trebuie e o mană cerească. Dup aia, eventual, după ce strângi la piept cartea pentru care ai venit în librărie, poţi să mai studiezi liniştit rafturile, ceea ce eu azi N AM făcut.

am fost la un concert (sau mai degrabă recital) Marius Mihalache (band cred) la Spice. Mi a plăcut tare. Mi a plăcut instrumentistul de la bass, mi a plăcut vocea, ( o fată cu o figură atât de caldă şi cu un zâmbet care fixa privirile) mi a plăcut tobarul (dat cam tare) şi mi a plăcut ţambalul la care a evoluat vrăjitoreşte M.M. Foarte fain, doar la sfârşit ne am simţit puţin părăsiţi. S au cărat cam repede, ca lăutarii. Sigur mai aveau şi altceva în program.

Am descoperit - tot ultima, probabil- un loc cu aer cam comunist, dar cu un meniu stufos şi agreabil. De la bulz la creier pane, ciolan/raţă /coaste haiduceşti pe varză (sau nu) până la spanac cu ou, dovlecei pane,ghiveci călugăresc etc. erau o grămadă de chestii în meniu. Sunt bucuroasă că am mai găsit o soluţie pentru prietenul P. vegetarian. N am studiat problema lui a fi sau a nu fi carnea fiartă în ciorba de legume fără carne, (oare de ce ciorba e un "musai" - varianta it's a must!- la artişi???) dar promit să revin pentru lămuriri înainte de următorul concert din Bucureşti.
Am avut o zi foarte drăguţă azi. C o fi de la blugi sau de la bucuria de a mă desprinde în sfârşit de mediul virtual, asta nu pot să mai spun.

Niciun comentariu: