31.3.09

nice joke


dacă mă ia vreunul la palme fac urât, pentru că eu ţin la holograf, aş putea spune că i am şi iubit cândva, că aşa au fost împrejurările. apreciez faptul că se ţin bine pe scenă şi că îşi fac spectacole proprii, cu nivel ridicat în producţie şi tehnică, că în continuare găsesc pe cheia sol aranjări de note care să atragă masa de suflete româneşti gata să se arunce în derizoriul manelesc...
DAR ce e, mă, cu coperta asta ? S o fi gândit cineva că sute de mii de tinerele o să se deprime dacă văd că pimăvara începe cu ei? Ştiiiiiu că aşa se numeşte show uuuuuul din seara asta, cunosc ideea, dar zău, tot mi s a părut nefiresc să văd coperta asta ieri la tarabe... şi varianta net arată mult mai bine, capetele fumurii ale holografilor nu se pierd într un nimb de ceaţă, ca în coperta prost executată, retuşată şi tipărită.
Deci, primăvara începe cu ei...e criză şi la prospături, clar!

sursa copertei: www.protvmagazin.ro

Niciun comentariu: