31.3.09

Mda, deci...

azi am fredonat o grav. după ce că aseară m am culcat cu bukowski pe la 10 şi m am trezit cu mare vai pe la 9 dimineaţa, - îmi place să dorm, ceva de speriat!- după ce că mi am băut cafeaua şi am ajuns la concluzia că activitatea asta a fost extrem de obositoare şi m am culcat la loc încă vreo oră, - somn fără noroc, că m a sunaaat să mi spunăăăă că bilete de avion sunt numa cu 145, nu cu 99, ah, dar n am avut ce să i fac, că era ceasu 11, aşa ar însemna să nu mă mai sune nimeni niiodată, că cine ştie când dorm eu- am ajuns şi eu cu chiu cu vai la serviciu- pentru care am muncit şi sâmbătă şi duminică, aşa că nu mă simt prea vinovată, dar mă rog - şi am constatat căăăă mi am uitat ochelarii de vedere!!! Ji cum eu sunt mioapă şi exclus să văd să tai acolo în montaj fără ei, am plecat senină, după ce mi am mâncat prânzul, ca orice om muncitor.
Acuma desigur că o să fie fo 2 să se întrebe dar cum am văzut abia acolo şi mai ales CE am văzut PÂNĂ acolo pe drum,la volan, etc. Păi eu am ochelari de soare cu dioptrii şi 96% înnegreală. Îi am demult şi îi am din nou şi îi port cu o frenezie ce nu s a mai pomenit, şi dimineaţă când am scos căţelul am plecat cu ăştia pe nas şi cu ăilalţi în toc şi cu tocul în mână. Şi logic că atunci când am adus căţelu acas, am lăsat ce aveam în mână şi am luat geanta şi tuleo am fost.
Mda...a venit primăvara. Şi începe cu mine!:)

Niciun comentariu: