5.5.09

try try try

e un cântec care a cucerit lumea şi pe românia, unde una oceana zice că deep inside you cry cry cry...bănuiesc că rima de englză, dar şi de bun simţ este ceva cu try, dar niciodată în timpul editării sau montajului topului Huidului nu am urmărit piesa mai departe, nefiind măcar ac dc.
această introducere lungă şi fără sens fiind terminată, să ştiţi că am declanşat butonul de muzică clasică. m am tot gândit eu instinctiv ce nu mi produce amintiri care de care mai lacrimale şi tot instinctiv am dat peste colecţia mea de 40 de cd uri cu lucrări din clasici - din păcate cele mai ostentative, da bune şi alea - într un fund de dulap. dvorak, mozart, chopin, (nu bun, am plâns din principiu şi pt el şi pt george sand şi pt mine şi...o să reiau impromptu urile mai încolo)bach şi tot aşa zi de zi până când o să mă pot apropia din nou de muzicile celelalte.
am scos de la întuneric stepper ul şi ganterele şi izoprenul pentru mişcarea de seară. după 30-40 de minute de kestii şi duş şi 10 pagini (mai am puţin şi termin hăcuiala, care e descurajant de lungă, deşi faină) cad lată şi dorm. deocamdată nu am gânduri.
am discutat cu tata despre înlocuirea bicicletei şi abia o aştept pe cealaltă, fiindcă am observat că - iarăşi- plimbările îmi fac bine.
sâmbătă am mers la primul film ( blindness - e foarte bine făcut, dar nu te mai apasă aşa ca şi cartea lui saramago) şi am mai văzut acasă încă două.
încep încet încet să studiez oferta de piese de teatru şi expoziţii.
sigur, între toate astea am făcut şi o prostie, dar n am de gând să zic deocamdată care. aştept weekend-ul să plec în munţi. mă rog, cred că s dealuri, subcarpaţi p acolo.

Niciun comentariu: