9.6.09

soare

adică da, am transportat aparatul de fotografiat până la braşov, ca să remarc acolo, în faptul serii, că acumulatorii erau descărcaţi. Am avut o zi splendidă, în totalitate plătită, la un hotel de fiţe, (foarte amuzant) cu un aer de vacanţă care stă să înceapă. am avut un drum fain, cu muzică şi discuţie plăcute, aproape că mi a părut rău că n am putut să play a woman gigolo pentru persoana care mi a făcut bucuria să mă ia cu ea la dosarul din braşov. am descoperit chiar plicuri şi hârtie de scrisori în mapa elegantă din cameră. din păcate, din biserica neagră cad bucăţi, aşa că te învârţi în juru i pe propria răspundere. iar deocamdată gabaritul nu mi permite alintatul cu ciorba de fasole în pâine şi nici prăjitură de la vatra ardealului, dar de o bere nefiltrată tot mi am găsit înţelegere.
e frumos braşovul. iar eu pic în cap după călătorii din astea fulger, mă simt de parcă m am născut în maşină, iar dacă cineva mai ferm preia şi partea de şofer, numai bine e!!! eu pot să mă zgâiesc pe geam, să mă împrietenesc cu benzinarii ( cu continuările chelneri, recepţioneri, casieriţe, oameni la coadă la Poşta Română, mă rog cine a vrut şi s a nimerit să intre în vorbă cu mine şamd).
e frumoasă viaţa. sunt frumoasă eu.

Niciun comentariu: