21.10.09

new front - no army

să spun că n ultimele zile prefer să mă aflu oriunde în altă parte, făcând orice altceva, decât acasă, făcând nimic sau ce se face prin casă.
păi la mine în casă nu mai este aproape nimic - bat în lemn, de fapt, încă mai am curent electric. ascult kumm noul album şi mă doare la başcheţi, dar numai la ăia spirituali, pentru că ăia fizici, dimpreună cu toate celelalte ţoale acoperitoare sunt murdare. ele nu pot fi spălate întrucât nu există apă acolo de unde maşina de spălat se încăpăţânează să şi o tragă. deşteapta a mai şi pus şi rufe la spălat şi numai după ce s a opintit aia de câteva ori şi a dat seama că de fapt nema apă. deşteapta nu e menajera. n am menajeră. deşteptei i a şi fost frică să se uite în cuvă, să vadă dacă o fi intrat vreun PIC de apă, cât să putrezească juma de ţoale liniştite. adică juma de ţoalele ei.ale deşteptei.
apă nu este nici la bucătărie, unde omul care are încă pretenţia să nu mănânce gogoşi de carton încălzite la microunde în ambalaj de plastic, mai spală câte ceva, mai rade un morcov, mai curăţă un cartof sau mai face mâncare la câine. vasele se transportă, astfel, pentru spălare, în baie.
mai nou, a cedat şi bietul arctic mic şi care nu i vechi.uşa de la congelator nu etanşează, totu ngheaţă, inclusiv uşiţa, când tragi de ea s o deschizi în forţă - că am zis că soluţia extremă, cu foehnul, o las pentru mai încolo - se rupe şurubul de la uşită, ea nu se mai închide deloc, ca de altfel tot frigiderul, deci.

acum în bucărătia devenită inutilizabilă, cu excepţia făcutului de cafea, stau înşirate frumos toate alimentele din frigider. numai bine dădu şi soarele drăguţul, să le găsesc borşite pe toate, căci cât fuse frig merse şi frigiderul...

poze nu postez dintr o minimă decenţă şi pentru că mama nu ia încă medicamente de inimă şi faza asta ar putea rămâne aşa:)

în schimb vă ofer cu drag un bonus. descrierea zgomotului de bormaşină and co, pe care l am auzit eu azi dimineaţă, începând regulamentar cu ora 8.01.
Mă gândesc că, după amplitudinea zgomotului, am să ies pe uşă şi am să observ că din blocul meu s a dăltuit o...ciupercă uriaşă. Păi, să fiu atentă pe unde calc. Şi o zi bună tuturor:)

Niciun comentariu: