10.2.10

Ce-aş fi dacă aş fi

Îmi plac chestiile de genul ăsta, parcă ajung să mă ştiu mai bine sau mă ajută să mă inventez mai mult sau...cine ştie? Leapşa mi am luat o singură de la Maria

so, ce aş fi dacă aş fi...
o lună: noiembrie sau mai
o zi a săptămânii: vineri
o parte a zilei: seara
un animal marin: sepie
o direcţie: din păcate spun, pe lângă
o virtute: loialitate
o personalitate istorică: William Wallace
o planetă: una despre care credem că ştim multe, deşi nu ştim mare lucru... Marte?
un lichid: apă minerală
o pasăre: cuc
un tip de vreme: înnorată, umedă, nu prea caldă
un instrument muzical: baterieeeee
o emoţie: neliniştea febrilă a unui nou început
un sunet: de premier cu ramă:)
un element: Potasiu
un cântec: Different Parties by Kumm sau Easter by Marillion
un film: Me And You And Everyone We Know
un serial: nu pot să mă văd un serial
o carte: Teoria norilor by Stephane Audeguy
un personaj de ficţiune: mrs. Dalloway ?
un fel de mâncare: paste al oglio
un oraş: Barcelona
un gust: cel de caisă
o culoare: albastru
un material: in
un cuvânt: efort
o materie de şcoală: literatură universală
un personaj de desene animate: Morocănosul sau Dale
o formă: romb
un număr: 6
un mijloc de transport: teleschi
o haină: sacou de catifea bleumarin

Niciun comentariu: