15.4.13

premiul-leapşă

am primit acu' nu mai mult de 2 luni un premiu online, de la Vio, mama lui Andrei, de a cărei familie (sic!) mă leagă multe şi importante legături.
N au trecut, iată, decât 2 luni până să fac cunoscut acest lucru.
Din punctul meu de vedere, premiile de acest gen şi lepşele astea şi au făcut istoria, cât eu şi Vio am stat acasă cu copiii, mdeci, nu mai înaintez nimic. Preferatele şi premiantele mele în ale scrisului cu şi despre copii sun Alina şi Ada (Vio, care mi a "înmânat" premiul se exclude).
 Zic merci frumos, sper că s a gândit bine înainte şi...să vedem ce mai am de făcut?
11 lucruri despre mine, dacă mai poate fi ceva acum despre me myself and I:

- îmi place foarte mult prenumele meu. în combinaţie cu numele meu. mi se pare cam cea mai frumoasă combinaţie prenume nume care există. păcaaaat că n am făcut o mai celebră.
- mi am iubit imens câine. care a murit în iulie 2012, după aproape 13 ani frumoşi, petrecuţi în mare majoritate, împreună.
- îmi  reproşez încă foarte des că nu am avut cum să am grijă concomitent de Kiri şi de Tudor. nu am avut cum şi cred că din cauza asta căţelul mi a murit înainte de vreme. am abandonat o la părinţi, fiindcă nu s a putut altfel. sfat gratis: nu luaţi câini d aiurea, dacă nu sunteţi pregătiţi să aveţi grijă de ei.

-ador marea. ador şofatul. ador cafeaua.ador albastrul.ador lalelele.
-de 3 luni merg la sală, învăţând, imaginând, noi înjurături, cam până la jumătatea orei. dup aia, e mai uşor, că mă uit la ceas...cum se scurge timpul...şi se termină. e groaznic să te apuci să faci cică sport la 'jdeani.
-new entry: am răbdare infinită... deunde, nici eu nu ştiu, dar e infinită, zău.
- tot o noutate: citesc o carte într-o lună. cam aşa. mda.
-abia aştept ca eu şi fi miu să putem fi veritabile izmene pe călător. hippioţi. ce vreţi voi cu iz de şatră.

Astea au fost cele 11. Număraţi le.
Acum, întrebările gingaşei Violete, către surata ei mamă, eu.
1. Ce preferi: aur sau argint? 
argint forever
2. Care-i cea mai mare nazbatie facuta in copilarie?
am vrut şi am plecat de acasă prima oară la vârsta de 5 ani. apoi prin clasa a IV-a... acum îmi dau seama de ce a albit mama.
3. Care-i locul unde ti-ar placea sa traiesti?
măcar Cluj. dacă nu Amsterdam.
4. Ai un produs cosmetic fara de care n-ai rezista mai mult de-o saptamana?
NU. Unde săpunul, pasta de dinţi şi şamponul nu sunt cosmetice, ci...obligatorii.
5. Cand ai dormit ultima oara la pranz?
duminică.
6. Numeste 2-3 superstitii- daca ai asa ceva.
mi a intrat în cap aia cu "nu se duce gunoiul seara". nu prea cred eu în ea, dar nu l duc. aşa.
7. Cand i-ai spus ultima oara cuiva "te iubesc"?
azi dimineaţă.ghici cui.
8. Daca ai putea sa schimbi epoca in care traiesti- ce epoca ai alege?
toate au ceva bun şi ceva naşpa de tot. aşadar, mă mulţumesc cu cea în care trăiesc.
9. Care-a fost cea mai grea alegere/incercare din viata ta?
să am sau să nu am copil.
10. Mare sau munte...ce preferi?
Mare forever.
11. Dulcele preferat. 
cea mai grea întrebare...îngheţată, cataif, clătite.


Niciun comentariu: