10.7.14

lecţia de încălţat

şi ieri încerca să se încalţe singur cu adaşii, ca să ne mai mobilizeze pe mine şi/sau pe bunică-sa,  niciuna foarte încântată că piciul vrea afară în orele de serviciu SLASH pe căldura aia.

şi dă-i şi enervează-te, piciule, că nu poţi să te încalţi, evident fără să desfaci ariciul şi să te uiţi măcar un pic la ceea ce încerci să faci.
după ce am lămurit-o de la distanţă cu stângu şi dreptu, după ce am lămurit-o de la distanţă cu "ariciul", am ajuns la concluzia că va cădea dându-se cu capul de ceva, tot încercând să bage piciorul în adaş, fără să se uite şi fără să se ţină. aşa că m-am apropiat. mi-a pus mâinile pe umăr...şi...

- păi scoate, mamă, limba, nu vezi că e înghesuită în pantof?
 când m-am uitat la el, piciul se executase. Încerca acum să se încalţe cu limba scoasă de un cot. a lui.

Niciun comentariu: