10.7.14

negocieri

 multe lucruri proaste se învaţă de la părinţi. printre altele, eu l-am dedat pe fiul meu la îngheţată.
şi mănâncă, băeţi, măcar una pe zi. la mare am ajuns la două, mda.
aşa stând treaba, dacă n-am în congelator îngheţată la cornet, (pt cele pe băţ mi-am lăsat la mare plăcerea de a umbla lipicioasă juma' de zi, după ce fi-miu decide să-i ţin eu îngheţata pe jumătate halită, ca mai apoi s-o vrea înapoi după ce s-a topi bine) sunt un om mâncat.
bine, bine, dar copilul mănâncă un cornet d-ala obişnuit, de mega, parcă e cam mult, reflecta, deunăzi, morala mea de mamă. şi unde mai pui că deseori se plictişelte pe la jumate şi mi-o dă mie.
ideea sclipitoare a venit de la unul din fraţii mei, care mi-a adus aminte scurt că "există la mega şi cornete mici".
şi i-am luat din ălea.
acu', trebuie să-i fi văzut moaca atunci când l-am servit prima oară cu o îngheţată mini. se uita la ea şocat, neştiind exact nici cum s-o ţină în mână. în stomacul meu erau nişte hohote de râs cât china.
dar s-a obişnuit să le mănânce p-alea mici.

au venit şi nişte răceli, în timpul cărora eu, pătrunsă de ştiinţa strămoşească, am încercat să-i limitez accesul la îngheţată, pe motiv că te doare gâtul şi alte spurcăciuni şi obişnuite ameninţări părinteşti, care includ picături în nas şi tantum verede-n gât.
însă piciul, cu febră mare şi ochi umezi îţi susţinea cu străşnicie cauza,  lipit de uşa congelatorului închisă după alt rând de ameninţări voalate.

- Vei un adată!
- Nu.
- 'Ai...un adată! Mititel!
-Nu, valea de lângă congelator.
-Unu'! Unu' mit!
- Faci febră, te doare-n gât, punem picături (etc etc moară stricată) deci NU.
cu degeţelul arătător în acţiune rugătoare de tip ghiocel ...Aide, unu'??? Unu'! Un adată mititel!!! UNU' sidur!

suspectez că, din surse neidentificabile, copilul este şi niţel ungur. după acord



Niciun comentariu: