4.6.19

un singur sfat

hai că nu m am lăsat mult așteptată, n am mai trecut de 3 luni p aici, doar.
să mi las câteva vorbe, să mi le citesc mai la bătrânețe.
să nu uiți, Ana, cui îi împrumuți să citească cursurile lui iacob.
că așa ai făcut tu cu cărți d ale tale de căpătâi, care fiindcă îți plăceau prea mult, te ai gândit tu cum să faci fapte bune și să le împrumuți și altora, să le citească și ei, să fie mai bogați,(cum ar zice guru mikișor mai bogați în cap) mai înalți și mult, mult mai șmecheri decât vrea să i lase să creadă lumea asta nebună plină de abrevieri gen pnl ș.a.m.d.
așa ai rămas fără pantaleon și vizitatoarele, așa ai rămas fără teoria norilor a lui audeguy și așa vei fi rămas și fără altele pe care,desigur, le ai uitat. doar că pe tine te doare constant.
deci, nu da cursurile lui iacob.
într  o zi, la țară, la miclăușu de jos whatever, o să dai la cucurruz (sună mai spaniolește) ș o să le citești din nou, știu eu, mai cu bucurie și mai pe chill, că de examenu ăsta le ai citit, te ai vrăjit și pe urmă ai rămas probabil cu onoarea nereperată la examen.

cum adică cine e iacob?
înscrieți vă la limbi străine și aflați în semestrul 2. dacă faceți spaniolă, o să aflați mai multe.

bye.

Niciun comentariu: