15.2.07

Spre consolarea mea,

Prietenul Liviu mi a trimis o scrisoare alcătuită de el acum ceva vreme. Nu citez decât 2 scurte fraze, care m au făcut întrucâtva să râd, prin haioşenia lor intrinsecă. Recunosc, la prima mi a mers mie mintea strălucit, as usual.

Liviu says: Dimineata a plecat si noi nu apucasem, in bunul meu obicei de a fi stangaci, sa facem cunostinta.

Ana says : Te înţeleg, cunoştiinţă se face de obicei cu dreapta.

Liviu says :Dupa ce am iesit la piscina, am hotarat ca e momentul sa nu te mai vad.

Ana says : Iarăşi te înţeleg, este foarte posibil ca, după ce vezi pe cineva la pisicină, să nu mai vrei s o vezi. În ambele sensuri.

Mi a mai plăcut mobilul lui Liviu de a scrie o scrisoare de dragoste.
...o scrisoare iti da sansa sa o incepi cu "Draga Andreea",avand totusi acoperirea politetii.

Ana says : noroc că nu trebuie să ajung la scrisori, fin'că am un prieten pe care l cheamă Dan şi pot să i spun cu toată uşurinţa dragă Dan. Bittman.

Niciun comentariu: