12.3.09

adormita Maicii Domnului...

în timpul somnului, îmi mai zicea mama când băteam pasul pe loc, în acelaşi loc. Rareori, căci de obicei sunt agitată, grăbită, mă împiedic şi mi rup hainele în clanţe şi aşa. dar azi am fost o adormită de nădejde.
am scos din frigider un ou pentru mâncarea (blăniţa) lu Kiri şi a aterizat direct e jos. el a aterizat, ca ntr un fel de zboară -puiule-zboară, dar cu ouă care, de felul lor, nu pot zbura.
adineauri am închis un borcan din ăla cu sistem de închidere cu sârme vezi etanş. şi mă miram io de zor că nu prea se mai închide bine, parcă nu mai face contact perfect. l am închis totuşi, dar când să l pun pe raft trăgeam de tricou, pe care l prinsesem în borcan. a-ha, deci. cred că m am întrebat o secundă dacă trebuie să mă dezbrac de tricou. iar bufnet de râs.
după ce am spălat vasele am vrut să sterg blatul pe care au stat puţin la scurs, până să ia drumul scurgătorului (mda). doar că am făcut mişcarea aceea cu care aduci firmiturile spre marginea mesei...apa toată mi a curs pe papuci. Thursday Bloody Thursday, am parafrazat, casnic, la scară mică, mizeriile, şi am râs. e bine să râzi când faci tâmpenii şi te prinzi.

Niciun comentariu: