13.8.09

diverse

într o noapte ca asta, de fugit somnul când termini foarte târziu ce ai de făcut, am descoperit că am vh1 clasic pe la canalul 453 şi m am bucurat. între timp cred că am uitat şi l am redescoperit de vreo încă două ori, nu i nimic, m am mai bucurat un pic. acum câteva seri l am redescoperit, sper, pentru ultima oară, şi am prins o selecţie de piese atât de familiare încât m am simţit imediat unsă la suflet şi alintată, liniştită şi legănată, într o stare fericită şi numai bună de somn. am ascultat queen ul cu bowie under pressure, the police ul cu every little thing... şi cred că deja în timpul unu solo al lui jimmy page am adormit. a doua zi dimineaţă, la volan, încă zâmbind cu starea pe care mi au dat o acele două piese jumate mi am amintit de formula "clasic". ce mi place mie a devenit deja clasic, am râs, şi pe urmă m am gândit, oare clubberii de azi o să deschidă teve ul într o noapte, peste 20 de ani, şi o să exclame, măcar în gând " mamă, ce vremuri, când eram eu tânăr şi ascultam dj almud!"???

de fiecare dată când plec de la maică mea de acasă, întâi că plec răspupată de bunica mea, ca de ruşi, în secvenţe de câte trei. apoi că plec doldora de chestii cu care ajung acasă şi la care mă holbez uimită, toate băgate în traistă de mama. las la o parte articolele de genul roşie, borcan de zacuscă, o bucăţică de brânză sau ceva salată de vinete, cutiuţe de brânză tartinabilă, compot de ananas (actualul meu prieten, stă în frigider de vreo 2 ani jumate, încep să i dau bună dimineaţa din ce în ce mai des) sau cozonac, chestii binevenite şi uneori necesare casei de om cu frigider care face ecou de gol ce e pe dinăuntru. problema e că mama (tot mamă!) are dragul de a mi da - şi eu mă pomenesc uneori cu cel de a accepta !- diverse chestii cum ar fi suport de băut apă kiri de voiaj, (care nu funcţionează) o cutie de tampoane zilnice (ai,ai, ai) o husă de spătar de maşină, (e în ţiplă) săculeţi mici, mai puţin mici şi mai mărişori de spălat rufele sensibile, cuiere excelente de lipit pe perete şi ţinut prosopul, pungi etanşe de tot felul, vase de la ikea, farfuriuţe, fund de lemn,casoletă mică să încapă într o casoletă mai mare, rame de frigider (dar vai că ce drăguţe sunt) ţi lista ar putea continua dacă aş avea bunăvoinţa să deschid sertarele. mă înduioşează, dar mă şi amuză peste poate această disponibilitate a mamei de a cumpăra diverse nimicuri în plus, că poate mi trebe şi mie ceva din micile ei comori. în plus, are un dar de a mi vinde chestiile respective, că apropae că mă face să mi le doresc.

am văzut un film minunat, recomandare. se numeşte Bărbierul din Siberia şi vă va face să zâmbiţi, să mai luaţi cu poftă o gură de bere şi să credeţi cu tărie că viaţa e pur şi simplu foarte mişto de trăit. Dacă îl vedeţi în urma recomandării mele, vă va lua o secundă să ziceţi " te scuz" în numele meu şi lasă că ştiu eu de ce.

bunică mea s a transformat în cater er oficial al filmării mele la cireaşa de pe tort. am rugat o să mi facă o colivă. s o filmez. haha.

şi să nu uităm. sunt următorul tommy lee. probabil peste vreo 15 ani, dar tot e bine. Sau foarte bine!

End. Out.

Niciun comentariu: