6.9.09

marea pierdere

singură sau însoţită, mereu am mers cu încredere pe orice drum. mai scurt, mai lung, mai întortocheat sau mai stricat, nu m am temut că mă rătăcesc şi nu m am plâns niciodată de oboseală. sunt făcută pentru drum. câteodată m am mai pierdut câte puţin, altă dată am ajuns în locuri prin care ceilalţi n au trecut sau nici nu şi au dorit să treacă.
Băi, dar ca azi, la întoarcerea din 2 Mai, nu m am pierdut niciodată! (credeaţi că i vreo ceva metaforic, ha?, ţeapă!). M am pierdut eu niţel şi la ducere, că nuş cum am reuşit să fentez Topraisar şi s ajung în Independenţa, dar nu m am pierdut mult şi am ajuns tot la locurile propuse, Albeşti, Negru Vodă,Limanu. Poate pentru faptul că la 1 iulie, când am mers prin " Dobrogea profundă" spre Kavarna, am reuşit să pierd tobarul şi pe mine la Dumbrăveni, capăt de drum, câmpie, over hartă, stop stop. Vreo 4km, nu ne am chinuit mult, măcar.
Dar azi, azi... dintr o sumă de intenţii şi indicatoare bune, am ajuns la naiba în praznic. Am luat o intenţionat tot spre Independenţa (nu Băneasa - Şipotele) că îmi trebuia benzinăria mobilă Rompetrol. Eh, d acolo numai Doamne Doamne mai ştie ce am făcut eu, că am parcurs un dreptunghi de Dobroge lat de 20km în zig zag până când m am pomenit pe drum de pietriş, înfundat de ploi, cu canalul Dunăre Marea Neagră în stânga, pod în faţă. Numai un copil putea să şi imagineze c ajunsesem la Feteşti. Nu, am ajung la LAZU. LAZU. adică înainte de Constanţa, da??? Când eu îmi propusesem să evit nebunia, s o iau prin Dobrogea, pe drumul - credeam, binecunoscut - care să mă scoată în giratoriul de la Medgidia, am reuşit ca după 125 (!!! o sută douăzecişicinci de km!) de rătăciri prin ţinut, să ajung aproximativ 40 (!) de 2 Mai, la LAZU!
Eu acu' oricum deja ziceam merci că văd un drum mare cu maşini multe pe el, dar şi când m am pomenit în Lazu cu hoarda de intraci în Constanţa, îmi venea să mă bag la loc în Dobrogea şi să mă pierd. Aşadar, cu un ocol de 85 de km, am reuşit să ajung acasă, plecată din 2 Mai la 12.15, la ora 17.00. Am recuperat ştiu eu cm, dar n aş vrea să afle şi alţii, pe autostradă.
Când mă uit la hartă, mă bufneşte râsul. Traseul meu arată ca un zig zag trist şi tăntălău. Unde am zis c o iau spre Ciocârlia de Sus, (şi eram deja după ocolul Amzacea- Topraisar, departe de unde ar fi trebuit să fiu, oricum) am luat o de fapt spre Tuzla.
Cred că dacă mai aveam şi gps, acu eram la Izmir...

Niciun comentariu: