7.8.07

esemesuri

ce fac oamenii pe furtună grozavă, cu fulgere şi trăsnete şi pe mare şi pe uscat ? Stau cu murakami în braţe şi scriu semeseuri cui s o nimeri. Pare se că s a nimerit bine :)

eu: N am şi eu cui să i trimit un mesaj, ţi l trimit ţie. La mare la 2 Mai plouă cu fulgere grozave.Aici pe terasa împuţită sunt întâmpinate cu ovaţii, de parcă sfârşitul ar fi aproape, ca de o lungime de geană. e frumos şi trist şi într un colţ, sinistru.murakami e cu minela masă şi privşte lung "în noapte". se simte cum inimile palpită, sub zăpuşeala care nu se dă dusă cu una cu două ore de ploaie. palpită, fericite sau oftând, mai departe. încă un pas mai departe.

el: dacă murakami ar fi cu tine la masă aş veni pe patine cu rotile să i spun că l am înţeles mai bine ca pe sadoveanu. Eu sunt la U. şi mă gândesc că am mai putea vorbi la un moment dat.

eu:

2 comentarii:

George Colang spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
George Colang spunea...

a fost goo goo dolls in romania??? nu cred! sau dk stii cva pe tema asta, anunta ma , pls.